OOTD #8 SPACER DO LASU

Nie od dziś wiadome jest, że w moich stylizacjach podziwiacie głównie płaskie buty, ponieważ w takich czuję się najlepiej. W szczególności gdy mam chodzić z psem po nieznanych mi zakamarkach lasu lepiej ubrać jakieś trampki. Na naszym rynku są różnego rodzaju wzory owego obuwia, lecz w tym sezonie królują kwiaty. Zapraszam do zobaczenia mojej luźnej stylizacji z kwiecistymi trampkami.











Polo - H&M
Sweterek - Peek&Cloppenburg
Jeans - Stradivarius
Trampki - Pepe jeans
Zegarek- Timex
Pierścionek - Apart

Unknown

8 komentarzy:

  1. Śliczny outfit! Genialne trampki ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, mega mi się podoba. :)
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mi się bardzo podobają :)
    http://kamcziks.blogspot.com/2015/06/groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra trampki! :) a piesio przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz te trampki! A psinka jaka słodka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się buty , zresztą cały outfit jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki uroczy piesek ^^ cuuudne masz włosy :) a otoczenie, magiczne ^^

    OdpowiedzUsuń

Instagram