MINIMALIZM NA TWARZY, A SZALEŃSTWO NA USTACH - MAKIJAŻ WIOSNA 2015

W tym sezonie możemy pożegnać się z mocnych makijażem oczu i twarzy, a skupić się bardziej na ustach. To na nich ma odbyć się szaleństwo. Wyciągnijcie swoje ulubione kolorowe pomadki, bo to po nie będziecie sięgać wiosną. Jeżeli jesteście ciekawe czego użyłam do wykonania tego makijażu zapraszam dalej.


Makijaż sam w sobie jest bardzo prosty, ponieważ na twarzy i powiekach ma królować minimalizm, a prześwitujące rumieńce lub lekkie niedoskonałości są mile widziane. Usta mają wiosną koronę, bo to one ozdobią wasz makijaż. Taki opis utożsamiamy z trendami. Szczerze wam powiem, że bardzo się cieszę, że taki make-up jest w modzie, ponieważ na co dzień nie używam ogromnej ilości produktów, a tym samym nie męczę tak buzi. W spisie produktów nie dodałam różu, ponieważ mnie naturalnie przechodzą rumieńce przez podkład. To jest moja mała niedoskonałość w cerze, której nie lubię. Gdy są jednak subtelne i nie rzucające się w oczy to nie przykrywam ich  mocno.


Do makijażu użyłam:
  • Rimmel Lasting Finish 25h - puder
  • Sleek face form - bronzer pod kości policzkowe (lekko zaznaczone) oraz na całą powiekę
  • Maybelline NY Affinitone - korektor pod oczy
  • L`Oreal VML so couture
  • Bourjois Rouge Edition Velvet - 04 Peach Club
Jak widzicie tych produktów jest naprawdę niewiele. 
Dajcie mi znać czy malujecie swoją buzię w taki sposób czy nie idziecie za trendami, a macie swój ulubiony make-up.

Do następnego! Elfu

Unknown

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Lubię kolory na ustach, jednak zawsze muszę zrobić sobie kreskę na powiece, choćby brązowym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska + mocny akcent na ustach(np. czerwień) to też świetny pomysł :)

      Usuń
  2. Pasuje Ci taki delikatny makijaż :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że przepięknie wyglądasz w tym makijażu! Masz bardzo ładną skórę więc taki minimalizm Ci służy :-) Widzę, że mamy wspólne niektóre kosmetyki do makijażu :-) obecnie mam ten sam tusz do rzęs i błyszczyk :-) Teraz w Rossmannie są te promocje -49% więc doskonała okazja żeby powiększyć swoją kolekcję :-) Z tych błyszczyków pojawiły się nowe kolory ( takie delikatniejsze ) więc muszę nabyć :-) Zastanawiam się nad szminką wpadającą w fiolet, bo widuję teraz takie makijaże i chętnie bym wypróbowała taką u siebie :-) Co do minimalizmu na twarzy to odkąd udało mi się doprowadzić cerę do przyzwoitego stanu to wolę delikatnie kryjące podkłady, a na co dzień i latem wybieram krem bb :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* W tej promocji musze się przyjrzeć tym jaśniejszym kolorkom, a w czerwcu ma wyjść nowa seria tych pomadek :) Już nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  5. Też mam tą paletkę tylko bez różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż , ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, ponieważ jest lekko i naturalnie♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) O tym pomadkach czytam coraz więcej dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przepięknie :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem za, bo uwielbiam wyraźne pomadki i zdecydowane kolory :) dziisaj kupiłam sobie w końcu też konturówkę do ust, więc będę szaleć :) hehe
    piękny masz kolor tej pomadki <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Dari

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny delikatny makijaż , szminka ma świetny odcień <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najważniejszym makijażowym trikiem są podkreślone kości policzkowe i mocno zaznaczone usta, uwielbiam :) a Ty wyglądasz bardzo naturalnie i przy tym pięknie :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram