KILKA POMYSŁÓW NA PREZENT MIKOŁAJKOWY

Wielkimi krokami zbliża się mój ulubiony czas w roku. Grudzień jest miesiącem, gdzie niewątpliwie najwięcej się dzieje zważywszy na urodziny bliskich w tym i moje oraz święta i sylwester. Uwielbiam ten czas, gdy wszyscy przygotowują się do tych wielkich dni i kiedy jesteśmy wszyscy razem. Te chwile beztroski, gdzie cieszymy się swoim towarzystwem skłania nas do tego, aby obdarować się symbolicznym prezentem jak to na Mikołajki i święta przystało. Co prawda do Mikołajek zostało jeszcze trochę czasu, ale już dziś można się zastanowić, co kupić bliskim, by przed tym małym dniem nie wpaść w wir zakupów. Grunt to dobry plan, dlatego dziś zapraszam was na kilka propozycji prezentowych.



PIŻAMA
To jest coś co zawsze zapominam sobie kupić i tym prezentem najczęściej obdarowuję mnie mama. W tej kwestii bardzo dobrze zna mój gust, a i tak cokolwiek by nie wybrała z tej sekcji ubraniowej to wie, że zawsze chętnie założę. Bardzo dobre gatunkowo i takie, które mam już kolejny sezon to te z E tam. Godne polecenia są również te z Reserved.

POWER BANK
To jest jeden z tych najbardziej praktycznych prezentów. Wyobrażacie sobie biegać z całą ładowarką w poszukiwaniu gniazdka, by tylko telefon mógł odżyć, a wy w spokoju realizować swoje działania? Taką osobą jestem ja, dlatego power bank już od dawna jest na mojej liście zakupowej. Od czasu do czasu podkradam go młodszemu bratu, ale czas w końcu zaopatrzyć się we własną ładowarkę bezprzewodową. Taki gadżet wcale nie musi być nudny – prócz klasycznych modeli istnieją na rynku również w kształcie pomadki, kartonowego pudełka mleka czy śmiesznych postaci z bajek.

KUBEK
Tak wiem, znów piszę wam o kubkach, ale czy nie jest to praktyczny prezent? Te z różnymi wzorami czy w nieoczywistymi kształtami np. obiektywu, sprawiają, że w pamięci obdarowanej osoby zostaniemy na długo. Kubki to element kuchennych akcesoriów, które bardzo lubię i nie bez powodu mam ich całkiem sporo.



KSIĄŻKI
Pole do popisu jest całkiem spore, a lekturę możemy wybrać do preferencji czytelnika. Ostatnio w moje ręce wpadła „Dziewczyna z pociągu” , która stała się wielkim bestsellerem w księgarniach, a także w kinie. Książkę pochłonęłam w kilka wieczorów, ponieważ całą akcję chciałam sobie dawkować, aby szybko jej nie skończyć. Świetnie napisana i bardzo wam ją polecam. Dla fanów Harrego Pottera również się coś znalazło, ponieważ J.K Rowling wypuściła kolejną część na światowy rynek. Jak widzicie kategorii jest mnóstwo. Dla każdego czytelnika coś się znajdzie.

RĘKAWICZKI
Wraz z początkiem zimnych dni wspomagamy się cieplejszymi kurtkami, butami i szalikami. Rękawiczki to element ubioru, który kupuje co roku. Ich nigdy za wiele, dlatego to idealny prezent dla kobiet jak i dla facetów.

ŚWIECE
Wyciąg am je z pudełka w momencie, gdy nadchodzą zimne dni, ponieważ zapach, który się z nich unosi tworzy w domu niesamowity klimat. Świeca czy woski to idealny element wystroju wnętrza, dlatego uważam, że jest to świetny pomysł na prezent. Moje ulubione to te z Yankee Candle oraz Woodwick ( te w porównaniu do innych świec mają drewniany knot, więc w momencie odpalenia przyjemnie skrzeczy, który ma za zadanie insynuować palące się drewno w kominku).

DODATKI DO DOMU
Nowy wazon w ciekawym kształcie czy lampki dekoracyjne wnoszą do wnętrz przytulny klimat, a my czujemy się w nim lepiej. Uwielbiam dodatki do domu w każdej postaci, ponieważ możemy je wykorzystać w praktyce, a ja dodatkowo do zdjęć.

ZDJĘCIA
To wydaję się dosyć banalne, ale wydrukowane w większym niż dotychczas formacie zdjęcia oprawione w ramę, którą możemy powiesić na ścianie sprawia, że wnosi więcej radości niż prezent za wielkie pieniądze. W Mikołajki obdarowujemy się symbolicznymi prezentami, a te, które sprawiają, że buzię osób obradowywanych przez nas się cieszą sprawia, że i my jesteśmy szczęśliwi. W końcu kto zna lepiej swoich bliskich jak nie my? Wystarczy wydrukować zdjęcie np. w formacie A3 i je oprawić w ramę. Takich druków dokonuje np. Media Markt.


A wy macie jakieś pomysły na prezenty Mikołajkowe? Koniecznie podzielcie się ze mną czym najchętniej obdarowywujecie swoich bliskich.

Unknown

5 komentarzy:

  1. świetne pomysły, świeczki są u mnie mile widziane :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już na szczęście po zakupach prezentowych. W tym roku postawiłam na kosmetyki i słodycze. Mam wrażenie, że z dodatkami do domu nigdy nie trafiałam w gusta obdarowanych haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli zaczynam rozglądać się za prezentami dla bliskich :) Największy problem mam z moją chrześniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już kupiłam część prezentów dla rodziny. Największy problem mam zawsze z tatą :p nie wiem co mogę mu kupić. Zastanawiałam się nad książką. Czy tę książkę "Dziewczyna w pociągu" można dać w prezencie tacie? Mamie i siostrze kupiłam po książce- mamie "sekrety Twin Peaks" a siostrze własnie Harrego Pottera. Dodatkowo kupiłam im po łańcuszku, siostrze łańcuszek personalizowany z imieniem https://www.bizutik.pl/naszyjniki/personalizowany-naszyjnik-srebrny-z-imieniem , a mamie https://www.bizutik.pl/naszyjnik-zlocony-dla-mamy. Tylko z tym tatą mam problem, nie mam kompletnie pomysłu. Może właśnie książka i rękawiczki jak radzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla taty sądzę, że lepszym prezentem będą rękawiczki, bo na sezon zimowy one bardzo się przydają. W szczególności za skórzane podziękuję Ci tata, gdy przyjdzie mu zmierzyć się z kierownicą ;)

      Usuń

Instagram