KLASYCZNA STYLIZACJA NA UROCZYSTOŚĆ

Nie codziennie zakładam na siebie szpilki oraz sukienki. Gdy taka okazja się jednak zdarzy, jak chrzest uroczej Lenki staram się w nie odziać. Tego typu uroczystości wymagają by zrezygnować z podartych jeansów czy ulubionego T-shirtu w grochy. W takich sytuacjach zaglądam wtedy do szafy i kompletuję swój strój. W wolnej chwili po prosiłam koleżankę by cyknęła mi kilka zdjęć, by przygotować dla Was ten post, w którym znajduję się kilka moich ulubieńców na tego typu uroczystości. Dajcie znać jak Wy kompletujecie swój strój na takie imprezy, a ja zapraszam was do dalszej części posta. 



Dress and belt /Sukienka i pasek - Stradivarius
Coat / Marynarka - Pull&Bear
Sunglasses / Okulary - Ray Ban
Handbag /Torebka - Kazar
High heels / Szpilki - Guess
Bracelet / Bransoletka - I Am
Necklace / Naszyjnik - Stradivarius 

Unknown

20 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja! Elegancki styl zdecydowanie Ci pasuje :))
    Co do kompletowania ubioru na tak ważne uroczystości - również zawsze staram się przyodział, jak najtrafniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, sukienka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Podoba mi się narzutka. Zazdroszczę Ci włosów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna marynarka:) cudowne włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie i te włosy <3!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie ! ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładna sukienka! Świetne szpilki i torebka! Na takie elegancki okazję to jak najbardziej trafiony strój :-) Sama niedawno miałam chrzciny synka i zdecydowałam się na kremowy płaszczyk, łososiowo- białą sukienkę i cieliste szpilki :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz długie włosy!!<3 super naszyjnik :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj wyciągam jakąś kieckę i zarzucam na to koszulę, żeby nie było zbyt sztywno ^^ Nie lubię takich typowo galowych, eleganckich strojów.
    Świetne wyglądasz, jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :) fajnie ten żakiet dopełnia sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy! Takie długie i zadbane, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. i chrzest mojej bratanicy się niedługo zbliża więc i ja muszę skompletować jakiś elegancki zestaw ;)
    sukienka jest idealna *.* chętnie bym się w taką zaopatrzyła ;) również pasek mi się podoba :*
    wyglądasz przepięknie *.* Twoje włosy mnie zauroczyły ♥
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja :)
    pięknie wyglądasz
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram